Saturday, August 31, 2013

mimpi

Meh nak cerita. Haha lawak pun ada mimpi-mimpi den ni.

Well, saya mimpi awak call saya cakap awak nak kahwin dengan salah sorang kawan saya (nama dirahsiakan). Ohmaiii terkejut beruk ok. Macam mana kenal pun tak tahu la. Then I keep on asking kenapa Cik Aminah (bukan nama sebenar) ???Awak tak jawab pun dan awak nangis. Lepas tu saya tanya your gf camane. Awak cakap dia takleh terima jugak. Lepas tu saya nangis sebab nampak awak nangis. Konfius jugak camana nampak entah padahal tengah cakap fon je pun. Hahahahaha. Family awak tengah bersiap nak pergi Terengganu sebab my friend tu orang ganu. Perghh sedih gilos. Aish nape sedih entah. Kenapa la awak call saya. Pergi je kahwin takyah mintak izin ke ape. Kalau tak bagitau pun takpe. Sedar je dah subuh lepas tu fuhhh lega mimpi je. Pelik jugak kenapa mata saya basah and bengkak? Tula sape suruh awak nangis. Kan dah meleleh air mata.

Saya pergi ke hospital dengan mata bengkak dan pening kepala. Dah la OBG posting ni disaster! Ni esok semua kena pergi hospital sebab kena denda sebab lambat masuk OT and ada yang missing time ward round. Argh reality hurts.

Oh when I saw something on instagram betul lah awak pergi ganu. Ada kenduri ke? Mimpi tu ter-twist sikit la kot. 

Epic. Drama. Taknak mimpi dah. Oh Allah.... please :( tu belum masuk cerita mimpi lain. Sobss

2 comments:

  1. Sejak kebelakangan ni asyik cakap pasal kahwin dan sewaktu dengannya je. Kronik ni Malizah. Kena kahwin cepat ni. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarah... bukan saya la yg kahwin dlm mimpi ni. Oh saya rasa kawan saya kot bakal kahwin cpt ni. Hee.

      Delete