Saturday, April 27, 2013

Birthday Amira

Harini birthday housemate aka bestfriend saya. Haha.. HAPPY BIRTHDAY NUR AMIRA SYUHADA BINTI ALIAS. Semoga dengan meningkatnya umur ini, meningkatlah juga amalan kamu :) semoga hidup sentiasa diberkati dan dirahmati oleh Allah.

Actually, saya tak tahu definition bestfriend tu ape. Some may say that the one that close to you and can share everything. Bagi saya, tak semua rahsia saya amira tahu, and tak semua rahsia dia saya tahu. Kadang kita kena simpan jugak aib or rahsia orang kan. Takkan nak cerita hal tak berkenaan. Mungkin sebab dah kenal lama, ada up and down, and semua lah. Kitorang gaduh je, tarik muka je, berdengki je, wei normal la tu. Mungkin sebab itu saya anggap dia bestfriend. Orang yang kita selesa akan nampak baik buruknya kita and still dia tetap kawan dengan kita. Kan? Yela orang pun cakap, try duduk serumah nescaya semuanya terbongkar. Konsepnya sama dengan laki bini la, time bercinta kemain aih lepas kawen dan duduk serumah tahu la segalanya tentang pasangan kita. Tapi mana ada manusia yang perfect, anggap itu sebagai pelengkap kita la kan. Ecewah dah macam pakar motivasi pulak. Kuikui

Bagi saya, ada certain cerita saya share dengan amira, ada benda yang tak patut saya share dan mungkin kena share dengan orang lain. Dan ingatlah, share dengan Allah lagi bagus sebab dia Maha Mendengar. Mungkin korang ada definisi besfren sendiri. 

Oh tadi saya nak buat surprise. Haha.. tapi 80% je kot success. Pergi bakar kek kat rumah junior sebab cik amira tengah tengok tv. Adoihh. Pastu takde mancis, terpaksa nyanyi lagu besday pastu p dapur pasang lilin. haha okay la jugak kan? dan lagi satu, kalau kamu betul-betul kenal kawan kamu, kamu boleh tau/agak dia suka apa. Macam amira, saya tahu dia suka kek kukus, tak makan sangat cheese and suka strawberries atas kek. Makanya cek buat kek coklat kukus. Alhamdulillah.. walaupun kelam kabut buat sebab ada hal tadi, tapi takpe that effort yang count not the taste. Nampak sangat kek kali ni hambar. Lantak la janji boleh makan :) to amira, ukhuwahfillah, from 2008 till jannah :D


No comments:

Post a Comment