Thursday, July 7, 2011

the so-called full time student

Yes I'm a full time student.sigh.. Most of the people said that being a student is the most exciting time in their life. Maybe i'm not experiencing it yet but i hope that my degree time could be like that too. Yes i'm busy, preparing for tutorials and assignments the whole week yet still have time to chat and surf the net. I'm not discipline enough to be called medical student. Please remind me if you are one of my friends. >.< Sekarang dah berubah sikit sbb nak exam. Kenapa eh tiap kali nak exam baru nak berubah. Ok I hope this perubahan will last long.

Esok saya ada test tapi saya ada masa nak tulis kat sini. Mmg lumrah kan kalau busy ade je keja nak buat selain study. Takpe, baca pun tak masuk sekarang sebab dah tepu. Erk banyak sangat cacing2 nak dibaca =.=" tak baik mengeluh sebab ni baru sedikit dari ilmu Allah. Saya harap apa yang saya baca bole diingat. Exam finals ada lagi dalam 3 minggu. Sekejap je masa berlalu and after this i'm going to enter 3rd year. Doakan saya ye :) Saya tak sabar nak masuk clinical posting walaupun ramai seniors mengeluh sebab penat. Penat tu kan best walaupun pahit. Ye ye aje. LOL. Oh nak bagitau hari Khamis merupakan hari yang paling tidak digemari oleh saya mahupun sekalian budak batch saya. Merana dengan hari yang penuh tutorials and anda kena bercakap/menjawab dengan microphone dengan gelabah2 sambil belek buku. Then lecturers akan melihat dengan peliks then bertanya 'don't uolls study last night?' and yes we all said "we studied but don't remember it well sir/madam". Siapa nak disalahkan? Balik pun dah pukul 4 ptg and kena struggles untuk baca semua. Kalau tak tanya sorang2 tak da la takut sangat kan? hehe.



Ini merupakan meja yang semak. Laptop terbuka sebab nak tgk updates twitter sbb kadang2 dorg discuss soklan dekat situ. Maju kan maju kan? wahahaha

1 comment: