Wednesday, July 27, 2011

=.=" exam's syndrome

ekhemmmm ada masa la pulak sini.

exam ni buat saya stress. Siapa suka exam dia tak normal. Sila terima hakikat.lol

Pre-exam's syndrome :

1. Tido banyak dengan alasan karang dah start exam kau tido tak cukup.
2. Makan banyak sebab stress tido banyak dan banyak tak baca lagi =.=
3. Kau kelam kabut nak baca mana satu. Time ni kau tamak sikit ye liza. oh oh
4. Banyak dugaan contohnya internet memang laju kalah Formula 1. eh tipu :P time ni jgk la sume subbing keluar. Time free taknak pulak diorang sub ye.aiyaaa
5. Homesick!! arghh ni paling tensi. Kau tensi sampai duit habis call rumah. Kalau bole pagi petang siang malam kau nak orang teman kau. Lagi-lagi sugar daddy kau dengan dearest sister kau.
6. Mengidam makanan tempatan ni dugaan jgk. Yela mana nak cari sini. Kau nak masak pun malas dengan alasan sibuk setadi. yeke?? urmm (~_~")

Ni je la. Bukan tak larat nak baca tapi tak larat nak mengingat semua. Baca yang ni yang lagi 1 lupa. Oh ulang-ulang la kejanya. Bila la saya nak genius ni? hukhuk

I just wanna pass this exam so that pihak sponsor dan rakyat Malaysia tak sia-sia hantar saya belajar. Balik nanti saya nak terjah semua shopping mall nak pergi jalan-jalan and makan-makan. hehe. Saya habis exam lepas raya. Sebulan exam mana tak stress. Tu pun nak bagi compact lagi jadual tu. Pengsan pengsan. Rasa 4 tahun yang lepas saya lagi rajin dari sekarang. #_#

Hope for the best lah ye :D Semoga peperiksaan dibulan Ramadhan diberkati. Tak lupa juga nak ucapkan SELAMAT BERPUASA =D JOM TAMBAHKAN PAHALA!




1 comment: