Tuesday, July 19, 2011

BERSIH 2.0 VS KOTOR 2.0

Okay Okay nak gelak dulu bole? Bangun tido td bukak fb then nampak sorg kawan ni post video dekat wall dia. Tajuknya KOTOR 2.0. Dijelaskan disini saya tidak menyokong mana2 parti lagi dek kerana tak cukup umur. Sekian :)



HAAA INI LER VIDEONYER. Lawaks okeh. Saya nak baca buku pun bole tergendala sikit. Tak habis godek lagi channel dorang ni tapi rasanya mcm cooolll jek :D Nice la kan. Ada yang tak bole belah pakai tuala ye buat demo? KAH KAH KAH. Kang terlondeh tuala tu naya bang.Ada komen bertanya adakah dia berjalan 1 kampus pakai camtu? wahaha betul bole tak? alasannya x perasan. Terus jadi video 18 &^*^%$  nnt..isk isk.

Tapi apekes pegang poster ROBIN VAN PERSIE ? LOLOL.. kecian plak saya tengok yang kena terjah dalam kereta tu. Wei muka korang tak tahan la wat saya nak gelak. Haaa kepada sapa2 yang neutral bole la sokong parti ni memandangkan parti ni baru lagi kot kot kot..HE HE HE. Walaupun nama parti je KOTOR tapi aktiviti gila ah siap ada shuffle,zapin etc etc.

Ni kampus mana hah? Sibuk nak tau ni..Kecian budak2 pompuan tepi jalan nuh.

Okeh saya nak setadi. Tadi tido petang kene gigit semut tanda amaran suruh bangun setadi. SEKIAN lagi sekali.

No comments:

Post a Comment