Sunday, February 27, 2011

SAYA BANGGA DENGAN KEDAH =)

Can you guess why i said so? Well basically all of us should be proud of ourself then to other-self.haha..mengarut la ayt saya.Sebenarnya saya nak cerita yang saya bangga dengan org Kedah ( ohh ni x bermakna saya bangga dgn diri sndri sbb sy org Kedah) kerana org Kedah ada loghat yang comel! Ok org Kelantan n Terengganu pun sama.oooyeahhhh Malaysia majmuk berbilang bangsa! Sape kenal Matluthfi? Anwar Hadi? apa persamaan dorg tu? well dorg bercakap bahasa yang sama loghat yang sama belajar negara yang sama! Mula2 skali sy kenal matluthfi (bkn kenal tp taw kewujudan video dia je).Lepas tu Anwar Hadi.


Video mula2 sy tgk SELAMAT HARI IBU.Wahhh trhibur n x sangka ada org buat video mcm tu.Matluthfi lawak,comel2 dia pnya watak.Lama kelamaan ramai org tahu dia ni.Sekarang saya suka video dia yang baru...sila tgk bawah :)


one of my fav XDDD




Anwar Hadi pulak,dia punya English mak datokkk bagus.Yela org amek TESL.btol x Anwar Hadi?? sila la jawap kalo anda jengah ke blog saya.Tapi rasanya smpai mimpi pun x kan sampai.sob3...saya baru je nak awak jadi tutor english saya.lemah byk ni.Dah brkarat2 dah.


Mula2 skali tgk video tajuk EWWW..ingtkan video geli2 geleman.wahahaha...rupanya bukan.Lepas dia buat mcm tu trus trpop-up kat minda saya yg awk ni skema.Pape pun BAHASA JIWA BANGSA :) video Anwar Hadi sila jengah ke SINI



Anwar Hadi ni telah membuatkan saya gelak guling2 tgk video EWWW ni.Kwn2 saya pun suka!


Kepada mereka diluar sana,tgk la video mereka kat youtube.Saya bkn promoter mereka dan bukan juga promoter cuti2 Kedah >.< see u again~

1 comment: