Thursday, February 24, 2011

Demam Cerita Melayu

sebenarnya saya tengah mengantuk ni tapi kena stay up sbb esk ada tutorial pathology. x baca lg sbb td pegi jumpa dentist pastu balik masak sedap2 pastu tgk star king dgn kwn. x sedar dah lewat.padan muka! huhuhu

Semalam saya marathon cerita melayu.Omaigodddd memang best-lah! Ni semua disebabkan nak sgt tgk cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah (HKLBR). Jujur saya cakap (eh jgn marah eh) saya takut nak tgk cerita hantu so kena ajak kawan tgk skali.Lepas tu dia ckp "errr bosan dowh!" saya cakap " agak r...tp lawak la jgk.just geli geli tgk sape tu USOP pnye tangan!" time tu dah part 6 out of 7! Ntah la sy kurang sense cket tgk cerita tu.Tgk sbb kwn2 kata best n sampai diorang sume wat profile picture facebook gamba kak limah tu.ape kes la..seram org nak stalk page ko! *eh bagus jgk la kan?* teeeeehhhhhhhhheeeeeeee XDDD

After tgk HKLBR saya tgk cerita LU'LU.Anda kena sebut betul2 siap dgn (') tu! tekan cket bunyi tu.HAKHAKHAK...comel la cerita tu.omaigoddd FARID KAMIL menarik hati dan jantung okeh! wataktipulu! hehehehe.Mula2 x suka sgt sbb pegi redah tgk AKU MASIH DARA!. makkk tolong cerita tu urmmm urmmm tataw nak ckp camana.Dia pnya mesej biasa2 aja.Hey,sy x kondem cerita melayu saya just tulis apa yang sy rasa.Maaf kepada sapa2 yang terasa.But as you all can see the title is DEMAM CERITA MELAYU.What's that mean hah??? Saya suka ok! Just not for all movies lah.I still strongly ever after a KOREAN lover! 사랑~~~~ comel kan?

Finished watching LU'LU,saya tgk APA KATA HATI. This is my fav part. Nak cerita cket. Its all about jeng jeng FARID KAMIL again! HAHAHA. Mula2 teruja sbb ada Awal Ashaari but then my eyes keep on watching Farid okeh! Blame my eyes XDDD He's got misai but not that bad.He's still got the charming-ness part *only his fans can see.lol* He's tall,handsome,sweet,muka baik,pandai buat muka jahat,muka innocent pun boleh,ahhh macam2 la.Also2 he's fair! hahaha. XD Tapi 1 je...pls jgn simpan rambut panang coz it looks messy la dear.Pandai je saya nak bg nasihat.Bukan dia dengar n tahu pun.erk!

Satu lagi, I love Farid's coz he can express his feeling naturally.Tapi dalam APA KATA HATI tu dia mcm ewww ewww at first coz I thought he's character is kinda per**** or something with Raja Farah. Dalam cite tu dia ada ckp, KALAU RINDU PANDANG LA KLCC. SATU AWAK SATU SAYA!!!! lol.. I keep on dreaming.teeehheee XDDDD

I SUKA U LA FARID OIIIIIIII...satu-satunya pelakon Melayu yang saya suka! *innocent look* ^______^ Farid ni org KEDAH okeh.Eh senang la kita nak kahwin nnt.kahkahkah...lawak je. =P awk byk sgt tua dari saya.Tapi kalo awk propose sy tataw la nak ckp apa.Diam tanda setuju yek?? *berangan* @_@


ok la x de la serabut sgt rambut panjang. XDDD





Nak datang raya rumah I ke?? kahkahkah.





I love this style.wink2 *_*

Nak habiskan tgk semua cerita Farid!!! Jom2..segar ni haaa mata den dok tulih psai si Farid hero cerita Melayu saya.Ok bole baca buku dah.tata

blogger-emoticon.blogspot.com