Friday, March 1, 2013

esok osce dan saya bersedih

OSCE itu bermaksud Objective Structured Clinical Examination. So saya ada osce emergency medicine esok. Risau pulak sebab tak prepare apa-apa lagi ni. Dah la tengah sedih. Oh sedih cari sendiri so tanggung je la kan? Tapi takpe orang berkenaan takkan baca blog saya lagi dah kot. So saya boleh meluahkan disini. Rindunyaaa tapi nak buat macam mana. Saya jenis orang cepat menyesal tapi benda ni ada banyak kelebihan jugak. Saya terpaksa berkorban la. And saya jenis orang straight forward. Kalau saya suka or tak puas hati saya cakap je. Kali ni, terima kasih kerana memahami. Biarlah sakit sekarang dari sakit nanti. Lagipun BFF awak banyak so ketiadaan saya tak memberi effect apa-apa. Saya pun nak berubah ke arah yang lebih baik. Benda yang saya ludah saya tak boleh jilat balik. Kalau nanti terjumpa dekat mana-mana mungkin boleh kawan balik. Saya tahu saya salah sebab on and off persahabatan tapi saya dah tak sanggup lagi berada di posisi sebelum ni. Sakit  sangat :( eh saya ni menulis macam orang hangover saja. Ok la nak setadi.

2 comments:

  1. What happened Malizah? Sedih je dengar. Be strong! You have Allah, you have your family, you have a home! You should be strong to lend your strength to the less unfortunate people around you! I believe you can do it! There's a reason of why Allah put you to feel this way. He wanted you to stand up from all these difficulties and keep moving forward!

    All the best for OSCE. Semester lepas sy dh buat OSCE. Best la! Tp mestilah lain dengan OSCE budak Medic kan. Haha. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey Sarah, yep something happened lately tapi takpe. Dugaan hidup so biasa la kan. Lagipun saya pernah hadapi benda lagi besar dari ni. Lama-lama okay la tu kan. Yes I need to be strong especially in front of the patients. Baru la mereka percaya saya kan. Hehe. I wanna treat their body and soul. Cewah :P

      Thank you. Tinggal OSCE Orthopedics je lagi ni. Risaunya. Now I have 3 reports and 2 assignments to be submitted. Dengan nak exam teori 7 subjek lagi! Posting sekarang ni sangat banyak kerja.

      Delete