Friday, February 22, 2013

=(

Sekarang ni sedih sangat. Tak dapat hantar bapak pergi umrah :'( I miss him. I miss my siblings, my family, my cats. Hurmmm kenapa hati ni tak tahan sangat padahal dah belajar jauh-jauh pun still takleh cope dengan homesickness ini. Sobss. Bila tengok gambar bapak dekat airport hati jadi sebak. Sungguh cepat masa berlalu. Teringat masa arwah mak ada, saya lah paling degil and manja. Everytime nak pergi tidur akan kiss pipi and wish them goodnight :( Sama la time nak pergi sekolah dulu. And bila masuk asrama sedih sangat kadang tak sampai setengah jam dah call cakap rindu dekat mak. 19 Feb lepas genap 6 tahun mak pergi. Kadang tu rinduuuu sangat. Yela ada orang tak sayang mak mereka ke? Kucing saya pun sayang anak dia. Banyak sangat benda yang saya belajar dalam hidup ini. Saya tahu saya takleh hidup tanpa Allah, my family and my good friends. They are my support system. Kalau nak study before exam saya kena dengar suara mereka dulu. Sama la dengan bapak, walaupun tak rapat sangat dulu sebab bapak garang tapi I love him. Yela bapak suruh ambik medic akur saja padahal arwah mak suruh ambik accounting. Maaf mak I can't be an accountant and work in a bank as you wish :'( my heart belongs here, in medical course. Tapi saya tahu mak mesti suka doktor jugak kan kan? Hee sayang mak. 

Hargai ibu bapa anda. Mereka anugerah dari Allah sama seperti kamu anugerah dari Allah untuk mereka :)

No comments:

Post a Comment