Wednesday, October 3, 2012

Hoihoihoiii

Saya nyaris tertinggal flight domestik arini. Rasa nak terkeluar jantung dan heartbeat pun tak menentu mcm kena cardiac arrhythmia. Padah la dah nak tido pukul 2 pagi dengan menguap teruk tiba-tiba teringat 'eh nak tengok la berapa berat beg dari alor star ke kuala lumpur'. Sekali terbeliak biji mata tengok eh eh ehhhh betul ke 3 oktober niii?? Bukan 5 oktober??? Maka terjadi la semua simptom-simptom yang dinyatakan diatas dan tangan pun sejuk. Huarghhhh apekah ini? Terdetik dalam hati macam nak beli tiket lain. Cewah macam bapak saya cop duit pulak ye. Eh silap, mana beli pakai duit bapak pun. Hiks. Macam la saya ni kaya. Huh.

Maka ada la kawan yang baik hati pegi teman. Thank youuuu ;D kemas2 ala kadar je. Nasib ada masa lagi nak beli belah kat kl nanti. Yela milo tak beli lagi. Hehe. Dan bernasib baik jugak flight ke Bangalore bukan petang ni. Yesss saya dah check like thousand times. Hahaha. Its on 7th oktober bebeh.

Maka dengan tak tido,pegi airport pukul 6.30 pagi sbb flight pukul 8.35 pagi. Nak web check in pun takleh sbb takde printer. Mobile check in takleh jgk. Haiii apela nasib. Redah jugak la. Sampai airport,sarapan semua then pegi la tempat customs checking tu. Sekali pandang belakang,ehhh mcm kenal. Well Aaron aziz la. Dalam hati mcm nak jerit PAKCIKKK AAROOONNNN!! NAK AUTOGRAPH BOLEEE?? tapi disebabkan saya pun ngantuks tahap dewa,maka TAKPEEE LAAAA. I PON RETIS JGK OKEH. Hahaha. Orang semua tunggu,saya sorg je blah. Pastu Aaron tu tgk saya pastu saya pun ala dia bajet saya nak sign dia ke? Ayat takleh riak lg keee? Haha. Takde la..malas nak kacau privacy orang. Eceh.. bini dia meletups kau. Takpe nnt saya nak kuruih mcm tu. Aminnn.. hihi.

Dalam flight tu tido-tido ayam je. Punya la tak best. Takpe nnt berduit kau bole naik first class. Haha bajet nak g kl je pon nak naik first class. Kejap je kot. Ok dah sampai maka pegi la naik bus airasia pegi KL sentral tu. Mengantuk tu mengalahkan ape lg. Sampai tu tarik beg pegi tunggu bas kat esso. Jauhnyewww.. takpe saya kan kuat! Panas ye kl ni. Haha. Nampak la bas U65 tp pelik sbb dia tulis Taman Medan. Celah mana pulak Taman Medan ni??? Takpe tunggu lagi. Alhamdulillah ada jugak tulis Putra Height. Eh tadi Taman Medan tu bas U65 ke U64/67?? Ahh sudah..

Sampai rumah maksu pun takde org. Ade Tiger demoks je. Oh Tiger i miss uuu..hehe. Sembang dengan kawan sambil minum milo dan biskut jacobs. Pastu tidooo zzzzzz.

Pengajaran hari ni, check la tiket anda sejuta kali pun takpe. Penat kot kalau jadi mcm saya ni. Clumsy mak nenek. Be prepared, and believe that there's a reason for everything. Hikmahnya, saya jumpa Aaron aziz kan? Kau hado? Hahaha. Abang Aaron dah gelap sket la. Sunbathing ye bang? Ohhhmaii abang-abang pulak ye. Ni pun dok tengok cite Aaron aziz. Pastu maksu dok compare si Aaron tu dengan kawan saya sorang tu. Jauh panggang dari api. Hahhaha. Yela kawan saya putih lagi. Karang saya letak gambar dorang dua and buat comparison nanti orang ckp saiko pulak. Letak gambar Aaron je la. Hiks


No comments:

Post a Comment